Balandžio 12-16 dienomis mūsų mokyklos 7- 8 klasių mokiniai dalyvavo Profesijų dienose, kurias nuotoliniu būdu organizavo  Šiaulių profesinio rengimo centras.  Balandžio 12 d. septintokai susipažino su apdailininko, staliaus, interjero apipavidalintojo, kompiuterinio projektavimo specialybių pristatymais ŠPRC Statybos skyriuje.

Balandžio 14  d. septintokės virtualioje aplinkoje susipažino su fotografo, vizualinės reklamos gamintojo,  floristo, siuvėjo, kirpėjo, masažuotojo, kosmetologo ir visažisto specialybėmis ŠPRC Buitinių paslaugų skyriuje.

Balandžio 15 d. aštuntokai susipažino su suvirintojo, elektriko, santechniko, šaltkalvio, automobilių mechaniko, automobilių elektros įrengimų remontininko specialybėmis, kurias galima įgyti ŠPRC Mechanikos skyriuje.

Balandžio 16 d. aštuntokės susipažino su sekretoriaus, apskaitininko, kompiuterinės įrangos derintojo, dailiųjų tekstilės dirbinių gamintojo specialybėmis ŠPRC  Technologijų skyriuje.

Nuotolinių susitikimu metu buvo aptartos būsimų studentų mokymosi, poilsio ir apgyvendinimo sąlygos. Dėstytojai atsakė į moksleiviams rūpimus klausimus.

Balandžio 1 d. mūsų mokyklos aštuntokai dalyvavo VU Šiaulių akademijos STEAM centro organizuotame virtualiame susitikime su prof. dr. Ingrida Šiauliene, kuri įdomiai ir vaizdžiai papasakojo apie ore skraidančias mikroskopinio dydžio žiedadulkes. Moksliniai tyrimai rodo, kad jų koncentracija ima ypač didėti Lietuvoje balandžio mėnesį, kai pradeda žydėti augalai. Kai kurių augalų žiedadulkės pavojingos alergiškiems žmonėms. Plintant SARS - Co – V - 2 virusui mokslininkė pataria lauke dėvėti kaukes ir akinius ypač alergiškiems žmonėms, nes esant didesnei žiedadulkių koncentracijai , 4 % didėja tikimybė būti pažeistiems. Mokslininkė patarė sportuoti , užsiimti kita aktyvia fizine veikla ryte. 

Kovo 31d. jungtinė mūsų mokyklos penktokų ir šeštokų grupė nuotoliniu būdu susipažino su stovyklos vadovo profesija. Susitikimas prasidėjo įdomia istorija. Po to buvo aptartos stovyklos vadovo charakterio savybės, pareigos, atsakomybės, atliekamos užduotys. Stovyklos vadovas papasakojo ir apie ekstremalias situacijas, su kuriomis tenka susidurti, jų sprendimo būdais. Virtualaus susitikimo metu buvo pristatytos veiklos ,,Lobių medžioklė“, ,,Balionų karas, ,,7 kilometrų žygis prie Gylio ežero“ ir dar keletas linksmų bei įvairių užsiėmimų. Vėliau mokiniai dalyvavo ,,Kahoot“ viktorinoje, kurioje pasitikrino susitikime įgytas žinias.

Kovo 29 d. grupelė šeštokų nuotolinio susitikimo metu susipažino su teisėju, advokate ir prokuroru, kurie įdomiai papasakojo apie savo darbą ir atsakė į pateiktus klausimus. Mokiniams, teisingai atsakiusiems į teisininkų klausimus, buvo skirti prizai. Susitikimo pradžioje mokiniai stebėjo filmukus, kurie supažindino su teisme dalyvaujančiais tarnautojais. Virtualiame susitikime dalyvavę teisininkai pademonstravo mantijas, kurias vilki teisme.
Norint tapti teisininku, reikia baigti Vilniaus arba M. Riomerio universitetus. Siekiant tapti advokatu, teks porą metų padirbėti advokato padėjėju, po to sėkmingai išlaikyti egzaminą iš teismų praktikos ir įstatymų. Norint tapti prokuroru, po studijų universitete reikia trejus metus padirbėti teisininku, išlaikyti egzaminą. Tik tada tampama prokuroru. Siekiant tapti teisėju, po studijų padirbėjus teisininku penkerius metus, laikomas egzaminas. Sėkmingai jį išlaikius, komisija sprendžia, kuris kandidatas yra tinkamiausias. Teisėjus skiria Lietuvos Respublikos Prezidentas. Visų teismo tarnautojų reputacija turi būti nepriekaištinga

Šiaulių jaunųjų technikų centre dirbantis IT, fizikos ir matematikos mokytojas, robotikos ir programavimo būrelio vadovas Marius Sketerskas supažindino grupelę mūsų mokyklos penktokų su programuotojo profesija. Mokytojas moko programavimo Šiaulių jaunųjų technikų centre, todėl puikiai žino, nuo ko pradėti jauniesiems programuotojams. Virtualaus susitikimo metu mokytojas pabrėžė, kad po 15-20 metų išnyks daugybė dabar mums žinomų profesijų. Ateities profesijos yra glaudžiai susijusios su programavimu. Mokytojas pateikė produktų pavyzdžių, kurių sukūrimui būtinas programavimas. Jis atsakė į gausybę mokinių klausimų. Specialistas pažymėjo , kad mokytis programuoti niekada nevėlu. 

2021-03-17 grupė šeštokų dalyvavo virtualiame susitikime su komiksų kūrėju Reinaldu Šulskiu. Nuo mažens Reinaldas domėjosi komiksais .Jam patiko amerikietiški komiksai apie Batman‘ą, Spidermen‘ą. Vėliau būsimasis komiksų kūrėjas susižavėjo japoniškais komiksais. Reinaldą traukė šis piešinukų pasaulis ,nes jame galėjai papasakoti istoriją iliustracijomis. Šiaulių P. Višinskio bibliotekoje ir Šiaulių jaunųjų technikų centre dirbantis kūrėjas yra įsitikinęs, kad komiksuose galima atskleisti ekologines problemas, suteikti jiems informacinį pobūdį.


Komiksų knygutė gali būti sudaryta iš 200 ir daugiau paveikslėlių. Juose galima įvairiais šriftais užrašyti veikėjų ištartus žodžius. Nuotaiką padeda sukurti tam tikros spalvos. Komikso eskizo kūrimas gali užtrukti net kelias valandas. Patogiausia jį piešti popieriaus lape. Reinaldas naudoja specialią grafinę planšetę ir pieštuką komiksų kūrimui. Jam patinka kompiuterinės programos, kurios leidžia piešti keliais sluoksniais. Paprastai kurti komiksą menininkas pradeda nuo fono. Pirmiausia savo darbuose kūrėjas supažindina žiūrovus su veiksmo vieta, o po to pradeda pažintį su veikėjais. Piešiant komiksus svarbu laikytis tam tikrų taisyklių. Kuriant komiksų knygutes kartais dalyvauja dailininkas ir rašytojas. Komiksų knygutė ,,Sibiro haiku “- vienas iš tokio kūrybinio bendradarbiavimo pavyzdžių.

2021-03-15 grupelė mūsų mokyklos penktokų dalyvavo virtualiame susitikime su kompiuterinės grafikos dizainere Žiedūne Kriščiūniene. Dizainerė pabrėžė, kad grafinio dizaino pavyzdžių apstu mus supančioje aplinkoje. Vienas iš jų – piktogramos, kurias žmonės atpažįsta visame pasaulyje. Emocijas išreiškiantys veidukai – dar vienas piktogramų pavyzdys.
Kompiuterinis grafinis dizainas naudojamas pramogoms, moksle, architektūroje, virtualiose parduotuvėse, mene, kuriant rūbų dizainą, reklamą, logotipus, prekių ženklus. Vykdydami klientų užsakymus, kompiuterinės grafikos dizaineriai kuria plakatus, reklamas, iškabas, net specialius ženklus ant automobilių.
Kompiuterinės grafikos dizainerio darbas yra įdomus ir dinamiškas. Tenka keliauti po šalį ir pasaulį pas savo klientus, sutikti įvairių žmonių, dalintis idėjomis.
Norint tapti geru dizaineriu, reikia turėti vaizduotę, būti kūrybingam, darbščiam ir atsakingam. Kartais tenka padirbėti ir nakties metu norint laiku atlikti skubų užsakymą.
Pirmoji pažintis su grafiniu dizainu įvyksta dailės, IT būreliuose.
Vizualinės reklamos gamintojo specialybę galima įgyti ŠPRC, Vilniaus, Kauno, Mažeikių ir kitų miestų profesinėse mokyklose. Po 12 klasių mokslas trunka 2 metus, o po 10 klasių - 3 metus.
Šiaulių valstybinė kolegija kviečia studijuoti multimedijos technologijas, Vilniaus dailės akademija ir Kauno kolegija – grafinį dizainą. 

Kovo 2 d. grupė mūsų mokyklos penktokų dalyvavo virtualiame ,,Google Meet“ susitikime su Šiaulių valstybinės kolegijos dėstytojais, aluminais. Pokalbį apie kolegijoje vykdomos Autotransporto elektronikos studijų programos perspektyvas moderuosiantys Inžinerijos mokslų katedros docentai dr. Donatas Dervinis ir dr. Saulius Niauronis kartu su programos alumnu Robertu Mačiuliu ir Transporto inžinerijos katedros lektoriumi Tomu Kalinauskiu papasakojo apie tai, ko mokoma paskaitų ir praktinių užsiėmimų metu, kokias pačių sukonstruotas transporto priemones studentai pristato kaip baigiamuosius darbus. Mintimis apie tai, kaip programos alumnams sekasi kurti savarankišką karjerą, pasidalino UAB „Prie viaduko“ direktorius Rimantas Vaitkus.


Virtualaus susitikimo pabaigoje dalyviai atsakė į renginio organizatorių pateiktus klausimus. Sveikiname mūsų mokyklos penktokę Lėją Laukšaitę teisingai atsakiusią į vieną iš klausimų ir laimėjusią kolegijos įsteigtą prizą.

Šiaulių valstybinės kolegijos studentų baigiamasis projektas – sportinis automobilis

Mūsų mokyklos aštuntokai dalyvavo virtualiame susitikime su SMK vadybos studijų krypties programų vadove, dėstytoja Dovile Karulaitiene, kuri dėsto verslo ekonomiką bei finansų apskaitą. Pažintinio virtualaus susitikimo metu dėstytoja supažindino mokinius su studijų programomis SMK, aptarė finansininko profesijos subtilybes. Dėstytoja įdomiai papasakojo kodėl būtina valdyti savo finansus, planuoti ir paskirstyti pajamas. Ji pateikė pavyzdžių, kai žmonės neatsakingai leidžia pinigus ir po to susiduria su finansinėmis problemomis, siūlė susiskaičiuoti savo biudžetą, vengti nereikalingų išlaidų, taupyti. Finansų specialistė pateikė auksinę finansų valdymo per mėnesį taisyklę ,,50%-30%-20%“ ir paaiškino , kad bent 20% mėnesio pajamų reikia skirti taupymui, nenumatytoms išlaidoms. Pragyvenimo išlaidoms siūloma išleisti 50% mėnesio pajamų, o nebūtinos išlaidos gali sudaryti iki 30% mėnesio pajamų. Išlaidas mokinių stambiems pirkiniams (paspirtukų, išmaniųjų telefonų, kompiuterių pirkimui) geriau planuoti ir atsidėti pinigus iš anksto. Virtualaus susitikimo pabaigoje finansų specialistė pasiūlė aštuntokams išdėlioti išlaidas prioritetine tvarka ir pakomentavo gautus atsakymus.